تبریز بلاگه

وبلاگ بچه های تبریز

تبریز بلاگه

وبلاگ بچه های تبریز

شکست ذوب اهن مقابل فولاد گستر تبریز و پیروز مقتدرانه فولاد

 

تیم گسترش فولاد تبریز شگفتی ساز شد و با با شکست ذوب‌آهن به فینال جام حذفی فوتبال ایران راه یافت

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی، شاگردان فرهاد کاظمی توانستند در تبریز بر تیم قدرتمند ذوب‌آهن اصفهان چیره شده و باشکست این تیم به فینال مسابقات جام حذفی راه‌ یابند.

جمعه 3 اردیبهشت تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در حضور انبوه تماشاگرانش توانست در یک بازی شگفت‌انگیز و با برتری 2 بر صفر شاگردان منصور ابراهیم‌زاده را مقهور خود کند.

شاگردان فرهاد کاظمی که با اقتدار به این مرحله از رقابت‌های جام حذفی راه یافته بودند، در دقیقه 16 نیمه‌ی اول با گل "ناصر آذرکیوان" از ذوب آهن پیش افتادند و در شروع نیمه دوم نیز با حملات گسترده دروازه تیم ذوب اصفهان را تهدید کردند تا اینکه در دقیقه 88 توسط "فیتوسو" به گل دوم هم دست یافتند تا بدین ترتیب تیم دسته اولی فولاد گسترش تبریز در کمال ناباوری به فینال رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران راه یابد.

در دقیقه 91 این دیدار نیز "جهانبازی" داور این دیدار یک پنالتی برای ذوب آهن اعلام کرد که بازیکن ذوب آهن آن را به فضای بالای دروازه فولاد گسترش کوبیدند 

گسترش فولاد در دیدار فینال به مصاف پیروزی که با گذشت نیمه ها و وقت اضافه به پنالتی کشید و با شانس به پیروز رسید خواهد رفت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد